Компанія Коломойського відновила трансляцію заборонених в Україні телеканалів (ОНОВЛЕНО)

3524

У платному пакеті провайдера VIASAT з’явилися ТНТ, «Шансон ТВ», «РТР Планета», «Россия 24» та інші російські телеканали. Про це повідомляє «Прямий», з посиланням на блог журналіста Укрінформу Георгій Тихий.

«VIASAT Коломойського повернув до трансляції заборонені російські телеканали. ТНТ, Шансон ТВ, РТР Планета та інші. Попри всі заборони Нацради та МВС, які ніхто не скасовував», – пише журналіст.

Він повідомив, що російські телеканали транслювалися провайдером VIASAT сьогодні зранку. Трансляція РТР відбувалася під №605, RUSBestsel – під №606, “Россия24” – під №607, “НТВ-Мир” – під №608, 8 TV RU – під №609 та 1 TV RUS Rom – під №610.

Якщо раніше під першим номером у VIASAT транслювався телеканал UA:Суспільне, то зараз — телеканал «1+1». При цьому у переліку й змісті пакетів телепрограм згадані російські телеканали не значаться.

«Попри те, що вже понад 13 тисяч людей загинуло, у тому числі через російське телебачення і токсичну російську пропаганду, яку воно розповсюджує», – додає Тихий.

У рейтингу “ЄС проти дезінформації” російські канали  «Первый канал», «Россия-1» та «НТВ» визнано лідерами у розповсюдженні фейкових новин, – нагадують журналісти «Прямого».

Після того, як інформація про трансляцію набула широкого розголосу, в компанії прокоментували новину. В заяві, опублікованій на сайті Viasat, появу в ефірі заборонених телеканалів пояснюють технічними особливостями сеттопбоксів (тюнери, ресивери), які викоритовують споживачі для перегляду. З повним текстом заяви можна ознакомитись за посиланням.

 

 

Читайте також: Російська церква вже планує, як використає Зеленського в своїх цілях

 

 

загрузка...