Президент Порошенко виграв суд у «Бі-Бі-Сі»

38
Фото: Google.com

Високий суд Лондона задовольнив позов президента Петра Порошенка до корпорації BBC («Бі-Бі-Сі») про наклеп.

Видання PressGazette нагадує, що у травні 2018 року «Бі-Бі-Сі», посилаючись на свої джерела у Києві, повідомила, що адвокат президента США Дональда Трампа Майкл Коен отримав таємний платіж у розмірі не менше $400 тисяч за організацію переговорів між Трампом і Порошенком , повідомляє, «ua.news»

В адміністрації президента України назвали цю заяву та відповідні матеріали на сайті «Бі-Бі-Сі» і в телепрограмі News at Ten відвертою брехнею, наклепом і фейком. АП повідомила також, що в процесі підготовки матеріалів було проігноровано коментар про недостовірність цієї інформації, у зв’язку з чим у президента зажадали його спростування. В разі, якщо цього не відбудеться, адміністрація залишила за собою право звернутися до суду.

У вересні 2018 року Петро Порошенко подав позов проти медіакорпорації. На попередніх слуханнях у Лондоні представники медіакорпорації стверджували, що в матеріалах не було жодних вказівок на те, що Порошенко заздалегідь знав про платіж. Тому, як зазначили у «Бі-Бі-Сі», така заява не може вважатися наклепом.

Однак суддя, вислухавши аргументи обох сторін, постановив, що ВВС подала свою заяву і супутні аргументи абсолютно однобоко і що «звичайний розумний глядач/читач» не знайшов би жодних підстав вважати, начебто Порошенко не причетний до цього хабаря.

Суддя також відхилив клопотання «Бі-Бі-Сі» про апеляцію.

загрузка...